You have the nerve to look me in the eyes and lie

Jag har aldrig trott att jag skulle gilla Johnossi men de är ju grymma, eller ja en del av deras låter i alla fall.


I think love will come towards me
like a warm summerbreeze
I got my head among the clouds
and I will never be free
I´ll spendmany nights alone
I know
Cause I have and I will.

Helgen har minst sagt varit intressant. Började redan i torsdags med middag (eller ja jag åt dessert) på Harrys och sedan popquiz. Det är inte bra att vara ute med två som inte ska upp och jobba dagen efter för det är konstigt nog så lätt att glömma av att man själv faktiskt ska upp efter fem timmars sömn. Fredagen på jobbet var kaos och inte bara för att jag var trött utan mycket annat som hände men det hjälpte väl inte direkt heller. Köra hem bilen göra sig iordning och ta tåget till Halmstad igen. Sen hade jag och Elisabeth en mycket trevlig kväll på en uteservering. En kväll som skulle sluta med tidig hemgång. Jag gick och la mig i min säng klockan fem. Say no more.

På lördagen blev det efter lite omkastade planer till slut en kräftskiva i ja vad det nu hette, på landet utanför Halmstad. Ojoj vi var inte riktigt förberedda på vad vi kom till men det var supertrevligt. Ja det slutade med nakna rumpor i poolen haha! Vi var inne i stan vid två-tiden och efter det hann vi med att dansa på både Mårtenssons och Bond, effektivitet!

Idag var vi och käkade brunch på Svea innan jag tog tåget norrut igen. Trött. Sova. Nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0