I'm right over here why can't you see me?!

Jag vaknade i natt av att katten flyger upp ur min säng och slänger sig ner på golvet. Där börjar hon efter en stund tugga på något som knastrar mellan hennes tänder, jag insåg att det måste vara den där malen jag såg i taket innan jag gick och la mig men inte orkade släppa ut. Förlåt mig lilla malen! Fy vad äckligt!!!


Dessutom lyckades jag med konsten att göra någon inställning igår som gör att jag måste hålla inne tangent hela tiden när jag skriver för att jag inte ska skriva hieroglyfer. Det värsta är ju att jag inte riktigt vet vad jag gjorde...

Nu: bädda rent och ut och springa
Senare: Sommarfest i Skogstorp (vilket ska bli riktigt roligt)

Nästa helg åker jag och Isa till Stockholm och jag får äntligen träffa Carro igen! Det är verkligen på tiden!


Kommentarer
Postat av: Caroline

In deed <3

2010-07-25 @ 10:50:21
URL: http://cday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0