Vilken helg!

Helger som den här ger mig styrka. Vädret har ju såklart gjort sitt men också det faktum att jag har hunnit med lite utav många saker. Nu sitter jag och äter dragerade chokladägg och lyssnar på Kings of Leons I want you. Är det någon som är trött på sin musik och vill ha något nytt kan jag verkligen tipsa om den här låten och av samma grupp Cold desert och Revelry och Use Somebody och... - kanske bättre att tipsa om hela skivan Only by the night

Helgen började för min del i fredags efter drygt åtta timmars föreläsning i två olika juridikämnen med en välförtjänt slapp kväll. Lördagen ägnades åt att lapa sol och samtidigt få undan några kapitels läsning i både beskattningsrätten och handelsrätten. Det är inte roligt att behöva plugga på en lördag men det känns skönt när de där kapitlena väl är lästa. Ett Friskis-pass. På kvällen blev det Harrys för mat, vin och mycket skratt i ett underbart bra sällskap - tack tjejer! Som avslutning på helgen har jag idag haft finbesök från västkusten. De åkte för en liten stund sedan och har några sega timmar på 25-an framför sig.

Kvällen ska ägnas åt att ladda upp för en intensiv halv vecka, sedan blir det till att ta helg - långhelg - igen!

Kommentarer
Postat av: Caroliiine

Tack själv gumman! Så himla mysigt att umgås igen :D blir alltför sällan! <3

2009-04-05 @ 22:52:34
Postat av: Julia

Tack sjäälv Ewe! :)

2009-04-07 @ 15:33:17
URL: http://jca.blogg.se/
Postat av: E

Tack för din kommentar! =)Det här med påskgott alltså...det är lurigt. I går åt jag min lunch ur påskägget och nu har jag precis avslutat frukosten med en halv påse av våra rosa och gröna favoritägg =) Men är det helg så är det! Njut av dagarna på västkusten, ni har bättre väder tror jag! Idag är det åtta grader mulet och dimma här....Som sagt, hör av dig i morrn om du vill ha skjuts, jag är redo! KRAM!

2009-04-12 @ 11:39:06
URL: http://elvatjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0