Been lookin for a reason and something to lose...

Jag vaknade av att solen sken idag, hur underbart är inte det? När hände det senast?

I köket väntade dock en liten överraskning. På diskbänken står min nästintill nyöppnade ost och där har den stått sedan klockan sju igår kväll! Jag måste ha brett mina mackor som jag åt till kvällsmat och sedan gått därifrån. Dessutom vet jag att jag var i köket och sköljde av mitt glas EFTERÅT och då måste ju osten ha stått där! Så imorse när jag hittade den var den svampig och härlig, så den åkte direkt i soppåsen. Härligt disträ!

Grupparbetet är så gott som klart, ska ordna med redovisningen nu och opponeringen imorgon. Sen är kursen klar, sweeet! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0