Allt och ingenting

Helgen har varit alldeles, alldeles underbar. Det har blivit mycket fika, spel och skratt. Vi hann även med en dagstripp till Norrköping där vi gick i stan, promenerade runt strömmen och tittade var E bodde i somras. På vägen dit gjorde vi också ett litet stopp i Söderköping, en otroligt fin liten stad. Jag längtar efter att se hur den lever upp under sommarmånaderna! På söndagen prickade vi in en promenad till automaten och sjön mellan regnskurarna. Tyvärr så har det ju regnat hela helgen, det är dock inget som har stört jättemycket. Det var ganska mysigt att gå under ett varsitt paraply under vår promenad runt strömmen och höra hur regnet smattrade. Fast det blir ju väldigt kallt och blött så lite sol hade ju inte skadat. Ironiskt nog så har hösvädret både måndag och tisdag visat sig från sin bättre sida när vi måste sitta inne.

Nackdelen med Spotify är ju helt klart den förbaskade reklamen. Det finns ju sådana reklamer som är värre än andra. Basshunters och Kens för att nämna två. Min syster skickade en recension på Basshunters nya skiva och kommenterade att det nog var pågrund av det som stod i den recensionen (och antagaligen i alla andra) som gör att han måste göra reklam för sin skiva på Spotify. Jag kan inte mer än hålla med. Det här citatet är ju störtskönt och beskriver väldigt bra vad den skribenten tycker om skivan: "Vissa ljud gör så ont i huvudet att... Jag kan inte ens beskriva skiten."

Förra veckans tenta: CHECK!
Den här veckans tenta: CHECK!

Jag kom precis hem från en promenad. På vägen hem stannade en liten tant med rullator mig och sa: "Jag blir så glad när jag ser sådana som dig som går med så spänstiga steg!" Hon var så söt. Ja vi får passa på att gå med spänstiga steg så länge vi kan!

Jag ler fortfarande när jag tänker på henne!

Nu ska jag fira tentorna med lite fika (som om jag inte fikat nog i helgen) och OTH!

Kommentarer
Postat av: Isa

Men hej! Bloggar du? VA KUL!

Jo, katten är ju lite större än sist. Typ monster varning..o hon äter som en HÄST! =D

Allt väl i kalmar??

2009-10-14 @ 22:21:25
URL: http://sladdisa.blogg.se/
Postat av: Isa

Invite till Spotify? Måste man ha det.. dumt.



Invite me? =)

2009-10-16 @ 09:14:35
URL: http://sladdisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0