Fredag!

Den här veckans tenta är precis gjord och avklarad. Så himla skönt. En tenta kvar nästa fredag och ett grupparbete sedan har jag min ekonomie kandidat. Det känns riktigt riktigt bra!

Imorgon kommer E och hälsar på. Det var inte så längesedan vi sågs men det ska bli kul att ha henne här några dagar. Än så länge står inte så mycket på schemat, vi tar det som det kommer helt enkelt. Te, levande ljus och höstmys är klart givet men utöver det tar vi det som det kommer.

Jag har dock en del att ta tag i innan hon kommer. Första prio är nog att få bort diskberget, det har stått där ett tag nu och konstigt nog blir det bara större och större jag förstår inte!



Efter det står städa, handla, skriva jobbansökan och ringa mormor på att-göra-listan.

Får väl ta och sätta igång...

Kommentarer
Postat av: E

Men hallå, du har ju glömt en grej som verkligen står på schemat....Det börjar på Bonde, mer än så säger jag inte ;)

2009-10-16 @ 22:41:02
URL: http://elvatjugoettpunktbloggpunktse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0