I know I just moan

Vissa dagar är bättre än andra. Den här dagen hör inte till den kategorin!

Det börjar bra med att natten till idag är den andra natten på raken som jag har sovit cirka 4 timmar. Inatt berodde det på that fuckin' retard som bor ovanför mig och tycker att det är helt ok att spela musik klockan två på natten! För ovanlighetens skull slutade han redan vid tretiden men då trodde nog min kropp att det var morgon för kunde jag somna om? Icke!

Ska se om mitt humör kan förbättras litelitelite av OTH, GG och aerobic!

Btw, jag hatar grupparbeten!

Kommentarer
Postat av: E

Men vad är det du säger? Grupparbeten är väl guds gåva till mänskligheten ;)Nej HALLEDA, jag skojar bara! Men tänk vad skönt på fredag, då är det över och du kan åka tvärs över landet och mysa med familjen! Men tills dess får vi stå ut, så jag säger som vanligt vi syns om tolv timmar ;)

2009-10-27 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0