I looked up to you but you thought I would look the other way

Lördag! Idag har jag börjat att skriva min del till grupparbetet som ska vara klart nästa vecka, det kändes ganska bra när jag väl satte igång och skriva! Sen var det träning, en snabb städning (med betoning på snabb), måla naglar, platta hår, laga mat och nu sitter jag här. Ikväll blir det utgång antagligen kåren! Det ska blir riktigt roligt är verkligen laddad och det var längesedan jag träffade tjejerna nu!

Igår gjordes fjärde och sista tentan på den här kursen. Det kändes inte som jag hade greppat det men så fel jag hade! Alla rätt på tentan måste ju betyda att jag visst hade greppat det (kanske hade lite tur också) =D. Så nästa vecka är det bye bye nationalekonomi och jag kan inte vara gladare!

Igårkväll var jag och Carro (som jag inte träffat på år och evigheter) först på bio och såg Bröllopsfotografen (E1, det var tur att vi inte såg den när du var här tror inte det är en film som du skulle gilla!) sen blev det Harrys för hela slanten och det var ...hmmm....intressant! En karl undrade när vi skulle "festa på riktigt" och frågade om vi ville komma till hans stuga, äuhm tack men NEJ tack!

När vi skulle gå hem träffade vi på två killar i garderoben som jag av någon anledning började prata med och det slutar med att jag är på värsta anställningsintervjun! De behövde en tjej i företaget och jag skulle passa perfekt, tydligen. De frågade en massa saker om erfarenhet, snittbetyg från gymnasiet och gud vet allt. Allt som jag sa skrev den ena killen in i sin iPhone, så nu har någon för mig okänd kalmarit mitt snittbetyg i sin telefon! Haha hoppas han kan ha användning för det ;). Jag tyckte det var skitkul men det tyckte inte Carro som ville hem =D

Nähäpp göra mig iordning och diska måste jag nog göra nu innan girlsen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0