I'm bored!

Så seg! Jag borde skriva men dokumentet är lika blankt nu som det var för två timmar sedan när jag öppnade det!

Tänker på igårkväll! Haha vilken kväll. Tack tjejer lika roligt som alltid! (Men saknade dig Carro!!!)

Trilla inte av stolen du sitter på nu men för en gångs skull tog jag kort ;), bara därför bjuder jag på några pics.


               


Mina tankar går ständigt tillbaka till samma sak, det är inte bra jag kan inte koncentrera mig! 
Leave my head alone!




Drop your guard, you don't have to be smart all of the time
I got a mind full of blanks
I need to go somewhere new fast
And don't be shy, oh no, at least deliberately
No one really cares or wanders why anymore
Oh I got music, coming outta my hands and feet and kisses
That is how it once was done
All the dreamers on the run
 


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, vilka snygga kort :D

tack själv för en kanonkväll! hade riktigt kul! :)

2009-10-25 @ 17:26:08
Postat av: Caroline

Saknade att festa med er också! <3

2009-10-26 @ 23:37:42
URL: http://cday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0