I'm falling in love with your favorite song, I'm gonna sing it all night long

Jag har precis blivit Spotify-nybörjare, är inte helt salig ännu men har en känsla av att jag kommer att bli det snart. Riktigt snart. Det är ju hur som helst fruktansvärt bekvämt. All favoritmusik och blivande favoritmusik bara ett lite klick iväg. Jag vet knappt vad jag ska börja lyssna på bara för att det finns så mycket att välja mellan! Som en liten unge i en godisbutik! :)

I onsdags avslutades mikrokursen nu är det istället makro som gäller. Hittills verkar det som att vi slipper det där jäkla grafritandet och så länge vi gör det är jag glad. Efter gårdagens två föreläsningar så verkar det här riktigt intressant, får väl se vad jag säger om några veckor. Tenta på tisdag igen, sen en gång i veckan (någon vecka två stycken).

Så egentligen borde väl helgen ägnas åt det men nej nej så tråkigt ska vi inte ha det! Weekendväskan är nämligen packad och ipoden laddad för direkt efter dagens föreläsning sätter jag och E1 oss på bussen som ska ta oss norrut mot Villa Vindekulla och E2. Vad jag har hört är det inplanerat både heldagsaktiviteter och halvdagsaktiviteter så något pluggande kommer inte hinnas med! Vilket är bra för både jag och E1 kan nog behöva tömma hjärnan på stressmoment som tentor, eventuella omtentor och dylikt.

Så ha en underbart bra helg!
Ciao

Förresten, det är tillåtet att sätta på värmen! Imorse var det 0,6 grader!!! Jag visste att hösten var på väg men jag trodde att den skulle smygstarta lite inte övergå till vinter direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0