Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, det kan vara så förfärligt det kan vara så bra

Idag har jag varit förhållandevis produktiv för att vara mig själv måste jag erkänna. Alla dagens projekt är avklarade, nästan i alla fall. Ett första utkast av min del av grupparbetet är skrivet och genomläst sådär hundra gånger. Ansökan är äntligen skriven, lite småjusteringar kvar bara. Matlåda till imorgon är lagad och träningen är jag precis hemkommen från. Var lite allmänt disträ på träningen trampade en tjej på foten sen slog jag till samma tjej på handen och trampade på ytterligare någons fötter, FÖRLÅT! Jag missade det där med att det är ganska bra att äta något innan man tränar orkade inte riktigt så mycket som jag hade velat. Skyll dig själv!

Det där med ansökan förresten. Jag måste erkänna att jag är lite lagom avundsjuk på alla er som bara kan sätta er ner och slänga ihop en ansökan på max någon timme. Det tar evigheter för mig och det är ju helt klart det svåraste att skriva! Igår satt jag hur länge som helst och innan jag stängde dokumentet raderade jag allt jag hade skrivit och skrev till ett trevligt WHO CARES?!?! Igår kunde jag i och försig inte tänka klart, av olika anledningar, men ändå! Svårt är det!

Imorgon och på onsdag är det Lettlandsarbete på BBS som gäller, torsdag förbereda redovisning, fredag redovisa. Så fort vi har redovisat ska jag ta första bästa tåg mot västkusten för att spendera en pluggfri helg med min underbara familj, har inte träffat dem på evigheter. Syster kommer hem och Bya ska firas. Lite jobb ska jag också klämma in var det tänkt!

Nu behöver jag verkligen den där maten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg avundas också de som bara kan slänga ihop en ansökan. Tycker det borde gå lättare när det är ett jobb man verkligen verkligen vill ha, men då blir jag så stressad över att jag måste skriva så himla bra för att verkligen få det så då blir det ännu svårare. Pust.

2009-10-27 @ 15:49:29
URL: http://levdagenleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0