Glad Påsk

April, det är helt sinnessjukt att tiden går så fort! (oj vad gammal jag låter men det ÄR så)

Igår var vi hemma hos Madde. Flera stycken från gymnasiet träffades, eller ja nästan alla give and take a few. Vi var ju trots allt inte så många i klassen. Så fick vi träffa lilla Nellie. Sötare unge får man ju leta efter, helt fantastisk! En väldigt lyckad kväll med mycket nostalgi såsom studentboken men också en hel del nutid och framtid. Hoppas verkligen att vi kan göra det snart igen!

Sen är ju Carro hemma, henne har jag inte träffat sedan i januari! Hon är min hela påskdagen! =D

Snart blir det födelsedagsmiddag för mormor, 75 år minsann så det är dags att sätta lite fart.

Allt är så bra, förutom det där som gnager. Lämna mig ifred!



Varför ska vissa ha lite för bra fantasi? För visst är det ihopfantiserat? Hade det hänt hade jag kommit ihåg det! Det bara måste vara så... Det som gnager där långt inne är dock att någonstans måste det väl komma ifrån från första början? Fanjävlaskit


Kommentarer
Postat av: E

Men vad är det som gnager kära du??! Är det något till följd av alkoholintag och därmed en smula försämrat minne? ;) Uppdatera din nyfikna vän i alplandet ;)

2010-04-04 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0