I didn't believe in destiny I look up, you're standing next to me what a feeling...

My head is still spinning...

Älskade solen vad jag har saknat dig!

Jag har hört att om om man köper något nytt, säg exempelvis en mobiltelfon, så följer det med en liten bok med instruktioner. Det är ganska bra att läsa lite i den har jag fått erfara. Mitt batteri håller plötsligt väldigt bra efter några enkla inställningar (so far, peppar peppar ta i plaststol). Att jag har köpt en för avancerad telefon? Nejnej inte alls!

 En nackdel med våren (eller jag vet inte riktigt om jag innerst inne tycker att det är en nackdel men ändå) är att man blir så sugen på att shoppa och det finns så mycket fint att köpa! Tyvärr så är det ju det där med pengar som vanligt. Jag måste ge cred till Gina Tricots näthandel. Jag beställde både från dem och från HM förra onsdagen, Ginas kläder hade jag i fredags. Kläderna från HM kommer den här veckan och vecka 17 och 18 och 19 OCH 24! Come on!

Duscha, matlåda, sova, jobba - som vanligt...


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Så det är i Sverige solen håller till alltså...??!!Här öser regnet ner och enligt prognosen ska det fortsätta så i en vecka till...men det kanske inte är så dumt för då håller jag mig inomhus och pluggar till min tenta istället för att ränna runt utomhus :) Och dessutom håller vårklädershoppingsuget (vet ej om ordet finns men du vet vad jag menar) sig lugnt :)Det var fint att prata med dig i söndags, blev så glad!! :) Hoppas du har en bra dag på jobbet och att din nya lur vill samarbeta med dig! :)KRAM!

2010-04-13 @ 12:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0