Out of luck and out of tune half a day and I'm confused

Livet är invecklat, inser att det inte hade fungerat om allt ständigt var enkelt men kan det inte bara få vara enkelt och klart och givet någon gång ibland. Hade varit skönt om det kunde varit det NU till exempel

Jag hyllar Skype, pratade med Bebban igår och som alltid när jag har pratat med henne så känns det så bra. Jag fick både prata av mig och höra om allt hon är med om vilket gör att allt det där andra glöms bort för en liten stund. Det är så synd att jag inte kommer att kunna åka ner och hälsa på henne. Får träffa henne i sommar i alla fall.

It's a backstabbing world
så sant så sant...


Kommentarer
Postat av: E

♥ Vi måste höras snart igen!!! Vill ju höra fortsättningen på följetongen...

2010-04-23 @ 13:03:36
Postat av: Evelina

Ja absolut att vi måste höras snart igen men jag tror att följetongen har fått ett slut, det känns så i alla fall! =D

2010-04-23 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0