This might hurt just a little

Åh jag och syster satt hela eftermiddagen igår på terrassen i solen. Stundtals blåst det lite kallt men inlindade i filtar gjorde det inte oss så mycket. Det var exakt en sådan ljusboost jag behövde, den kommer jag att kunna leva på ett tag!

Nu blir det snart promenad med fina Carro och sen har jag fått med henne på ett aerobicpass på Friskis, eller ja det var hennes idé så jag ska inte ta på mig äran av att ha fått med henne. Måste erkänna att jag blev lite paff när hon förslog det, ska bli kul att se vad hon tycker =)

Där emellan ska en kalkonmiddag också klämmas in och sen blir det utgång ikväll!

In a bit


You lie, but I'm a pretty good liar
You chose a game I can play better
You're bright, but baby I'm clever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0