I intend to put these words into actions...

Nursing a bad head!
Men oj vilken helg. Tack för igår tjejer alltid lika roligt!

I fredags var det after work i Hstad. Jag trodde att det skulle bli en ganska tidig kväll för min del men icke det slutade med att jag satt på bussen hem halv fyra. Det blir inte alltid som man har tänkt sig, i det här fallet blev det så mycket bättre. Hade en riktigt rolig kväll!

Stora delar av lördagen spenderades i sängen, tog mig upp vid halv fyra för att äta frukost. På kvällen sen träffade jag tjejerna vilket alltid är lika kul. Sen Harrys, ingen fick akut FBG-noja och vi var kvar hela kvällen.

Kortvecka framför mig på jobbet, bara fyra dagars jobb. Ska bli sådär kul att komma dit imorgon, lämnade allt i ett stort kaos i fredags men det tar vi imorgon det är fortfarande helg! Jag har hållt på att skriva det här hur länge som helst så nu lägger jag ner det....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0