Improvement?

Två varv, 28 minuter och ett bråkande knä...
Inte helt, men ganska nöjd
Känner att jag måste tala om varje gång jag varit ute för att hitta motivationen att fortsätta
=D

Igår var jag med på spektaklet vårruset för första gången.
Tyvärr hade vi inte riktigt vädret på vår sida, det var en mycket kall majkväll vilket förstörde stämningen en aning. Vi var en 15-20 stycken från mitt gamla jobb som var där, men för oss blev det ingen löpning utan en rask promenad med lite småjoggande omkörningar. Där var verkligen alla sorters kvinnor. Gamla som unga, de som gick in för det till 110% och de som var där för att söndagslunka sig runt de 5 kilometrarna. Jag är glad att jag följde med. Det är svårt att beskriva det om man inte varit där!

Under Friskis & Svettis uppvärmning precis innan starten igår fick jag ett mycket oväntat samtal. Dessutom var det värsta tänkbara tajming då jag knappt hörde någonting på grund av musiken. Antar att det var ett ganska dåligt första intryck men vi får se vart det leder...

Hade också den värsta dagen hittills på jobbet, det var verkligen ingenting som klaffade. Från att jag öppnade min inbox och såg dagens första mail tills dess att jag stämplade ut 8 timmar senare krånglade verkligen allt. Idag har det varit bättre och jag hoppas innerligt att morgondagen blir ännu bättre!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Tänker på dig gumman! Det kommer gå bätter imorgon :D Nyfiken blev jag också på människan som ringde ;) tell me all about in om 7 days! puss puss!

2010-05-05 @ 20:31:49
URL: http://cday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0