Reflektionsrapport

Buhuu! Nu är all färg borta idag fick jag till och med använda min ljusa foundation (min vanliga färg med andra ord)! Det är bara mina fötter som är lite bruna fortfarande. Jag är inte alls avundsjuk på alla dem som är eller kommer att åka till värmen i höst.

Idag gjorde jag en enkät där den första frågan var om man tyckte att man hade tid till allt man vill göra privat. Nej självklart inte jag tycker ofta att min tid inte räcker till, till allt jag vill göra. Nästa fråga var då om jag kan tänka mig att anlita hushållsmässiga tjänster (som det så fint heter) Nja kan de hjälpa mig att ha tid och klippa mitt hår, gå på stan och allt annat som hade varit bättre än att skriva reflektionsrapport. Det är klart, det hade varit skönt att ha någon som diskade...

Nu ska jag äta frukost och sen bär det av till the bibliotek

Idag håller vi tummarna för Eva som är på anställningsintervju i Örebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0