Since you've been gone...

Jahopp, sen sist har jag faktiskt skrivit några rader på min rapport blev mest flum och jag kommer antagligen att radera dem imorgon men jag har i alla fall skrivit något. Bara det gör mig lite lättare om hjärtat...

Grannarna ovanför mitt tak lyser ofta med sin frånvaro men vissa kvällar/nätter gör de sig påminda. Idag är en sådan dag. Det bjuds på något som låter skrämmande likt country. Annars brukar det vara allt från singstar (det är det  klart värsta vakna vid 2-tiden på morgonen en torsdag av att någon ylar en Celine Dion ballad är ingen hit), till Ebba Grön (det var det i fredags och det var BARA Staten & kapitalet och Ung & kåt som kördes omochomochomochomigen) till storbråk. Är det den senare varianten hör jag allt så då kan jag välja sida och "heja" på den som jag anser har rätt. Nu kanske någon får uppfattningen av att det är lyhört i mitt hus, det är det absolut inte jag bor instängd i ett betongblock, det är bara mina grannar som gillar att låta. =D

Förövrigt så ligger bloggen knutthebear tyvärr på bloggkyrkogården det är bara adressen som är den samma. Knutthebear överlevde helt enkelt inte flytten från gripgatan...

Mat och sen är det jag och Roine som ska pränta in nyinstitutionell organisationsteori

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Välkommen tillbaka Knut!!!

2008-09-17 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0