Give me the words and I'll say them like I mean it

Jag sitter och äter överblivna snittar från igår. Goda är vad de är!

Från igår och fram till torsdag kommer det att bli mycket "sista". Igår var till exempel sista kårkvällen. Sista galna förfesten med mina fina flickor. Men det var två bra sista saker. Det sägs ju att man ska sluta när man är på topp så det är väl det vi gör antar jag. Det känns dock lite sorgligt vill inte att allt det här ska ta slut riktigt än.

Jag är så sjukt trött men kan inte sova!

Någon som kan känna igen sig i Julian Casablancas ord?

Everything seems to go wrong when I stop drinking
Everything seemed to go my way last night
Everything seems so wrong to me this morning
I know things will be brighter later tonight


Julen är galet nära. Det känns lite skumt måste jag erkänna har ingen julkänsla över huvud taget. På torsdag åker jag till västkusten. Det ska bli skönt att träffa syster och resten av familjen, det var längesedan nu!

HAHAHA galet!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Syster saknar dig också!!

2009-12-13 @ 12:51:14
Postat av: Julia

Det var en kanon sista-kåren-kväll-med-alla-tjejer! Tack för en jättetrevlig & rolig kväll! (som vanligt!) :D

2009-12-13 @ 23:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0