Jag vet inte riktigt om det är normalt.

Jag har tre gånger under dagen kommit på mig själv med att längta till träningen ikväll. Nu efter den tredje gången tänkte jag att jag måste skriva av mig. Kan det vara normalt? Det kanske säger mest om vilken spännande och rolig dag jag har....

Min plan var att vara klar med veckans etikuppgift på onsdag, men det ser inte så ljust ut med det för tillfället. Jag var ganska produktiv under några timmar på biblan i förmiddags men sen jag kom hem har jag satt in foton i album och tittat på Californication.

Jag sitter och lyssnar igen musik och sållar ut de bästa till en spellista. Jag har upptäckt att jag inte är så bra på det, stor del av låtarna hamnar på spellistan. Det kan ju klart också betyda att det är ett band som bara gör bra låtar. Det är väl en nackdel med Spotify, att det finns så sinnessjukt mycket att välja på att man inte ens vet var man ska börja någonstans.

Härnäst har jag några alternativ på vad jag kan ta itu med. Etikuppgiften (obviously), skriva jobbansökan (sista dagen den 15 december, imorgon tror jag bestämt) eller diska (efter i lördags har jag varken några rena tallrikar eller glas). Hmm, inget lätt val alla är så hysteriskt roliga!


Kommentarer
Postat av: Isa

Hej! Ja, klart jag minns Cut Copy. Saturday nånting hette nån låt. Det var i Borlänge va? Inne på Blounge eller nått? Fan, vi gjorde mkt där ihop sommarn 2005. =)

2009-12-15 @ 20:56:37
URL: http://sladdisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0