Just go la la la la la la la la la.....

Snön yr utanför fönstret. Jag sitter och försöker att knepa ihop en jobbansökan och lyssnar på "Not what you wanted". Det är skönt att ha en förmiddag ledig. Jag har jobbat i fyra dagar men det känns som jag har jobbat i minst en månad utan ledigt. Klockan tre är det dags att börja igen. Det är mycket att göra och mycket kunder så det är kul. Är inte riktigt van vid känslan av att man inte hinner med något annat bara.

Jag har hört att det snart är jul =D
Vad blir det? Dan före dan före dopparedagen tror jag bestämt.
En vit jul - det måste ha varit evigheter sedan sist

Igår var det den mörkaste dagen på året, det kan bara betyda att det framöver kommer att bli ljusare och ljusare. Jag hoppas dock på att få se solen redan i början av januari. Får väl se hur det går med den förhoppningen.



Kommentarer
Postat av: Amanda

men, var det inte den längsta dagen igår? ;) haha

2009-12-22 @ 16:29:25
Postat av: Evelina

Hmm, det står faktiskt igår =D

2009-12-23 @ 23:23:09
Postat av: Amanda

Jo, visst står där igår.. Men du har skrivit den mörkaste.. Var inte den dagen sådär en timme längre eller så?? eller du kanske har glömt det.. :P

2009-12-26 @ 16:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0