There's something in the air tonight, a feeling that you have that could change your life


Är för en stund sedan hemkommen från ett träningspass i Ki-box. Jag hade glömt hur roligt det är! Hur längesedan kan det var sen vi gick på det? Vi måste ha gått på gymnasiet, så kanske fem-sex år sen. Galet roligt och jobbigt är det i alla fall, jag får se om jag kan ta mig upp ur sängen imorgon för träningsvärken. Tack Nina för att du fick med mig på det!

Vintern kom och överraskade oss (eller mig i alla fall) i eftermiddags om någon har missat det. Okej jag kan hålla med om att det är lite vackert men för sjuton det är mer jobbigt än vad det är fint. Ett par minusgrader och lite frost det räcker för mig. Det här kräksnöandet gör att man blir blöt, det är svårt att cykla och överhuvudtaget ta sig någonstans, man får snöflingor stora som enkronor i ögonen så man inte ser någonting samt att man ramlar. Jag gjorde vinterns första vurpa tidigare. Det var inte så farligt satte mig på rumpan i trappan ner till cykelförrådet, blev lite blöt och dog lite av ett skrattanfall. Man kan ha det värre =D

Det är dags att åka hem till FBG på torsdag morgon, jag hoppas innerligt att snön inte gör så att jag fastnar någonstans. Glömmer aldrig Lund-kaosen. Trots att staden inte kunde hjälpa det så har jag lite emot den måste jag erkänna.

I eftermiddags har jag hittat så mycket bra musik. Fastnade fullständigt på Spotify och hittade både gamla, glömda favoriter och nya potentiella favoriter. Jag har också kunnat konstatera att Spotify är värre än Facebook när det gäller att fastna och glömma bort tiden och vad man egentligen ska göra (som skriva inlämningsuppgifter i etik exempelvis).

Tror att det var alles för nu, in a bit

Btw, det är ingen hit att mickra hallon. De exploderar! Värt att tänka på...

Kommentarer
Postat av: Isa

Haha! Exploderande hallon! Det är nästan lika bra som era bullar med svartsås..

2009-12-17 @ 10:16:53
URL: http://www.sladdisa.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0