Gardinjakt

Jag är egentligen inte så mycket för heminredning med tyg som mattor, dukar, gardiner. Gardiner är ju oundvikligt att ha, eller i alla fall mer oundvikligt än mattor och dukar, men jag köper ett par som får hänga där de hänger. Är helt enkelt inte någon som byter gardiner efter årstid och sådant tjafs. Vad jag ska komma till är att jag idag, kors i taket, har köpt gardiner. För att de ska fylla en funktion. Det har aldrig tidigare hänt. Det är så ljust i min lägenhet att jag ibland inte kan sova vilket irriterar mig, men tanken är att jag ska kunna dra för de här gardinerna och kanske kanske kanske blir det lite mörkar på morgonarna. Ska testa nu....



I've never ever cried when I was feeling down
I've always been scared of the sound
Jesus don't love me, no one ever carried my load
I'm too young to feel this old

Kommentarer
Postat av: E

Men vad tusan, här snackar vi veckans nyhet och jag har inte hört någonting! Skandal! Jag som har haft 10 cm för korta gardiner sen i september tycker att det här med att köpa och hänga upp gardiner är mycket imponerande! Syns i morrn! kram

2009-02-27 @ 18:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0