Torsdagkväll 4 juni

Lägenheten är städad. Kläder, skor och diverse saker är packade. Disken är, som alltid, inte diskad. Imorgon bitti är det sista tentan för den här terminen sen är det sommar. Inget plugg!

Om ett dygn och drygt tio timmar sitter jag på ett plan som är påväg bort härifrån men påväg mot ett nytt land. Där väntar en skön och välbehövd semester och nya upplevelser. Inte fel, inte fel alls.

Var på sista träningspasset i Kalmar på ett tag tidigare ikväll. Jympa ute. Det tar ett tag innan man vänjer sig men sen är det riktigt härligt. Utsikt över sundet och Öland, sen springar man runt lite och så ser man det fina slottet. Vad som dock inte är så härligt är armhävningarna då gräset kittlar en obehagligt i ansiktet. Mot slutet fick jag också lite festingnojja, såg i morse att det är festingvarning i södra Sverige och jag kan garantera att de trivs i det halvlånga gräset i Kalmarsundsparken! Det kryper i mig när jag tänker på hur de borrar in sig i huden på oss, huuu.



If you lost your faith in love and music, the end won't be long...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till imorgon gumman! <3

2009-06-05 @ 00:32:27
URL: http://cday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0