I've been lost I've been found but I don't feel down

Jahopp, tentorna är avklarade (för nu i alla fall). Jag har ingen aning om hur det har gått, vet bla att jag gjorde en riktigt korkad dundertabbe på den sista tentan men det känns i alla fall skönt att ha skrivit dem för nu är det en liten mellanperiod innan man får resultatet då man absolut inte kan göra något.

De har precis klippt gräset utanför och det luktar så gott! Till och med jag känner lukten av nyklippt gräs trots min täpta näsa.

Jag vill kunna spela gitarr! Varför skulle jag tvunget börja spela piano när jag var liten?! Ljudet, melodierna en gitarr skapar är så härligt. Blir det en regnig sommar får jag väl hijack pappas akustiska. Som om jag skulle kunna ha det tålamodet att lära mig spela, nix!

Nu upprop. Ny kurs börjar idag...juridik igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0