The view from the afternoon

Hjälp är det sant? Är det helg nu igen? Inte för att jag klagar på att det är helg, det är bara det att tiden går så sjukt fort!

Jag sitter och äter lunch framför datorn och med tallriken i knät. Äter en gammal paj som jag hittade längst in i frysen, vet inte hur länge den ha legat där, men god är den! Det är en skön känsla att ätar ur, tömma, avsluta för att sedan så småningom börja om utan det gamla, clean slate.

Helgen ska ägnas åt plugg för att jag sedan ska kunna ta ledigt under pingsthelgen. Då vankas det släktfest. Det är släkten på pappas sida, hans syskon, syskonbarn och syskonbarnbarn....Vi är 59 stycken anmälda och då är det en del som inte kommer. Snacka om släkt!

Klockan är halv två jag kanske ska sätta igång och plugga så att det blir något gjort!

In a bit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0