It's like wishing for rain as you stand in the desert


Vilken kväll!

Förfest med ölspel och tårta. Kåren, puben, kåren. Galet!

Jag blev trött på kåren ganska snabbt och tänkte att jag skulle göra en Julia och gå hem tidigt men det slutade med att jag bara kom till cykelställen och var hemma halv fem. Fast nu när jag tänker på det så är det ju precis så hon brukar (brukade?!) göra så jag gjorde nog en Julia ändå =D

Jag har dock ont i min armbåge idag. Undrar varför det kan väl aldrig vara så att jag ramlade? Nejnej det är uteslutet!

Igår berättade någon en sak för mig som jag aldrig aldrig aldrig trodde att jag skulle få höra. Det har verkligen fått mig att tänka till. Det har fått mig att ändra åsikt och det känns jäkligt bra!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, ja du gjorde en Julia :P

va snopen jag blev när jag träffade på dig där ute vid cykelstället, haha!

va fint du har fått det här på bloggen förresten! :)

2009-11-08 @ 19:19:36
Postat av: Caroline

Gaaaalen kväll asså ;)

2009-11-08 @ 22:17:21
URL: http://cday.blogg.se/
Postat av: Eva

jaså vaddå? tell me, vad fick du berättat för dig?

2009-11-10 @ 11:40:08
URL: http://levdagenleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0