It's not in the way you look or the things that you say that you do

Att allting alltid ska hopa sig. När en sak händer ska ett gäng andra saker också hända som kräver uppmärksamhet och tid. Hela dagen idag har jag varit helt splittrad och uppstressad för en massa olika saker som jag helst skulle ha fått gjort tidigare eller önskat att de inte inträffat. Min hjärna har inte kunna fokusera på en sak vilket har resulterat i att jag inte har fått något effektivt gjort. Dessutom har små händelser inträffat hela dagen som jag nästan vilken annan dag som helst hade uppskattat om de hände men just idag blev det bara ännu mer att tänka på och ännu mer att fokusera på. Efter ett samtal med mamma tidigare ikväll så har det dock börjat ordna upp sig. En del saker är gjorda och andra är på gång.

Nu ska jag fortsätta någon timme till innan jag går och lägger mig. Jag bara hoppas på att det inte blir någon "musiknatt" (än så länge verkar det som att det finns stor risk för att det kan bli det). Jag vet inte om jag klarar av det upptill allt annat!



IF YOU WON'T SAVE ME, PLEASE DON'T WASTE MY TIME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0