Små saker som värmer i höstrusket!

Dagarna är (bokstavligt talat) ett enda mörker men då får man se till att ta vara och tänka på de små sakerna som kan göra dagarna lite ljusare.

För tillfället sitter jag och ler för mig själv. Jag har precis pratat med mormor och morfar på Skype och det var de som ringde mig! I helgen när jag var hemma hade jag med min gamla dator hem och gav till dem. I måndags hade vi datorkurs och sedan dess har de suttit vid den lite varje dag. Igår hade de till exempel tittat på tv på SVTplay. Jag trodde nog inte att de skulle ta till sig det så snabbt. Jag är mäkta imponerad, det erkänner jag gärna!

En annan värmande sak är att jag och mina finfina E:n har bokat en resa till Berlin! Det ska bli så grymt roligt att dels komma iväg till ett nytt ställe och släppa allt annat för ett tag, dels få umgås med mina underbara vänner! Jag vill åka nu, men till den 18 nov får jag allt vänta!

Födelsedagarna börjar trilla in nu, först ut är Julia som ska firas på lördag! Och det blir inte tal om att låtsas som att det inte är din födelsedag, bara så du vet det om du skulle läsa det här =D

Ny kurs började i tisdags, ytterliggare en börjar på lördag (lördag 13-17, av alla dagar och tider man kan välja på under en vecka!!!). Det var nog allt jag ville skriva om det, det passar liksom inte riktigt in under den här rubriken.

Ta vara på ljusglimtarna! 


The night we met I knew I needed you so
and if I had the chance I'd never let you go


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, va rolig du är Ewe! :D Vi får väl fira lite på lördag då :P

2009-11-06 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0