Det ska det vara så här jävligt?!?!

Jag var precis på skolan för att dels sälja en bok, dels fylla på utskriftkontot. Han datorsnubben var inte där och hon som skulle köpa boken kom aldrig. Dessutom ÖSregnar det ute och på vägen hem körde en bil förbi mig på ett övergångsställe och skapade en jättevåg som blötte ner det lilla av mig som jag innan dess lyckats hålla torrt. När jag nästan är hemma vänder sig paraplyskiten! Som om det inte är nog ska jag tillbaka igen om en halvtimme och ha föreläsning i fyra timmar.

Ska det vara riktigt så här jävligt?


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, ja snacka om otur att jag lyckades pricka lerhögen! ;) ikväll får jag nog ta det lite lungt när jag ska cykla! Tack själv för en jätterolig kväll! Ses snart :P

2009-09-05 @ 15:58:59
URL: http://jca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackare där,du råkte verklingen ut för Murphy's law där... Men du får se det som såhär: bättre att ta all skit på en och samma dag istället för att det ska vara lite småjävligt hela tiden! Gällande Swebus biljett så brukar jag köpa den bara några dagar/dagen innan avgång. Köper man några dagar innan brukar det gå att få runt 300,350 kr tur och retur.

2009-09-05 @ 21:36:35
URL: http://levdagenleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0