Long time, no see

Usch vad längesedan det var jag uppdaterade. Har egentligen inte tid att göra det nu heller. Får bli en snabbis. Skolan har startat, det är synd att säga att det är en smygstart...fullt ös

Jag skulle precis cykla och hämta ett paket men olägligt nog kom värsta skyfallet (ja, det håller på fortfarande). Mina grannar har en öppen släpkärra med en soffa på ståendes utanför mitt fönster den blir säkert jättehärlig att sitta i efter det här. Den är ju klart senapsgul så jag kan i och för sig inte tänka mig någon som skulle vilja ha den i sitt vardagsrum...

Dags att återgå till att läsa, tror jag.


I know it's late and you're thinking I'm crazy
I shared the same dreams as you, yesterday
You think this is a world away
Beware of darkness for this could be you some day
Under this cruel moon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0