Now I don't feel so all alone in the cold wonderin' where I'm going today, for a snowflake fell and it felt like a kiss now I'm okay

Det är fascinerande hur vissa ihopsättningar av ord kan vara så vackra. Ibland när jag hör eller läser något kan jag hajja till över formuleringen och sedan är den fast, jag kan inte få ut den ur min hjärna. 

Varför ska saker vara så komplicerade. Allt hade varit så mycket lättare om man bara visste vad andra tänker och tycker. Vad man menar med vissa saker man säger och gör. På ett sätt vill jag inte stå för att jag tycker så för en del av det speciella i mötet med andra människor är ju att kunna läsa av dem och ju mer man umgås och pratar med varandra desto bättre lär man känna dem. Det ändrar dock inte på att det hade varit mycket lättare och mycket mindre energislukande om man hade vetat. Det kan vara nog så svårt att veta vad man själv känner ibland.

Imorgon är det första dagen på veckan då mina ambitioner, min motivation och min disciplin ska gå på högvarv (Känn ironin). Det borde vara så i alla fall för jag har sjukt mycket som jag ska förstå tills på fredag då första duggan äger rum. Jag har några timmar på mig nu att jobba på det där med positivt tänkande, ska nog börja med det nu.

Något helt sjukt är att jag har tappat känseln i min fjärde (eller näst sista om man så vill) tå på högerfoten, hur kunde det hända?!

Man vet inte när jag får för mig att skriva igen, förhoppningsvis snart. Tills dess, ta hand om er





What came first the chicken or the dickhead?
      (Haha det är ju bara så bra)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0