When all my faith is gone you bring it back to me...

Grafer, diagram och åter grafer. Jag är så trött på det. Jag kan till och med erkänna att jag HATAR det! Så där var det sagt. It's out there och jag tänker inte ta tillbaka det.

Jag försöker se det positiva i saker (ovan var en lite avvikelse). Med allt dåligt, tråkigt och negativt finns det någonting som trots allt är positivt och varför inte hänga upp sig på det positiva istället för det negativa? För tillfället känns det som jag trots allt har en ganska lång väg tills jag lever som jag lär. Hmm det lät negativt, right?! Så farligt är det ändå inte =)

Jag var ute och gick tidigare ikväll och fick plötsligt en liten släng av separationsångest. Jag kommer sakna Kalmar när jag flyttar härifrån. Sakna att plugga, sakna min lägenhet, sakna alla galna förfester med tjejerna, sakna kåren och allt annat som gör att Kalmar känns som hemma.

Vad jag inte kommer att sakna är 100 kg kungen som spelar ap-hög 70-talsrockmusik och övar stunts med sin nätta kropp rakt över mitt huvud nätterna igenom. Give me a break!

Hade inte allt bara varit lättare om alla skulle säga vad de tycker och vad de menar med saker istället för att försöka ge små hintar som inte går att tyda?  


Tell me where's your hiding place, I worried I'll forget your face
And I've asked everyone, I'm beginning to think I imagined you all along
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch låter inget vidare det där du... men se till att ta några minuter och bara gräm dig, gråt en skvätt, kasta lite saker eller skriv av dig så kanske det känns lite lite bättre sen. om inte annat kan du försöka glädjas åt att du förhoppningsvis kommer till lugnet i nordöstra småland nästa helg! lutar mot att jag och far kommer till kalmar/öland imorgon en sväng. hör av mig isf så kanske du o bebban kan hinna med en snabbfika i plugget???

2009-09-25 @ 18:13:17
URL: http://levdagenleende.blogg.se/
Postat av: Isa

Vad ska du bli när du blir stor? Vad är planerna efter alla tentorna? Ska du inte vara kvar i Kalmar? =) Jag läste ju aldrig Matte C..vilket jag är glad över. haha.. Henke ja, det var sjukt längesen jag såg honom?? =)

2009-10-16 @ 09:01:55
URL: http://sladdisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0