They say you learn from your mistakes, that's not always the case

Ligger nerbäddad i sängen med en hög näsdukar, ett mindre apotek och Alla-hjärtans-dag-choklad på nattygsbordet (kanske lite dumt av mig att äta chokladen nu när jag ändå inte känner någon smak men men). På Spotify spelas Mitchells Follys fina Tenessee Rose och ute snöar det givetvis som om det inte har kommit tillräckligt i år redan.

Åkte tidigare från jobbet idag för att hyra ett förråd till mina möbler och övriga ägodelar, så om tre dagar är jag officiellet hemlös, eller ja nästan i alla fall. Har fortfarande inte klurat ut svaren på alla mina svåra livsfrågor så får nog finna mig i att vara hemlös ett tag till.

Jag har även under dagen blivit tillfälligt befordrad från inköpsassistent till inköpare. Jag ska ha ett pappavik på en vecka i slutet av mars. Dessutom så har jag fått sommarjobb som inköpare, här händer grejer minsann, så nu vet jag i alla fall i vilken del av landet jag ska befinna mig till slutet av augusti. Vid den tiden har jag kanske tjänat ihop så pass mycket pengar att jag faktiskt kan lämna landet för ett tag vem vet.

Var och hämtade ut ett paket nyligen. I det fanns en väldigt fin vårjacka, ett par shorts och ett par träningsbyxor. Synd att jag inte kan använda något av dem på ett tag...

Nu ska jag krypa lite längre under täcket och titta på veckans OTH
Host host


Kommentarer
Postat av: Julia

Spännande med jobbet Ewe! :) Lite tråkigt dock eftersom mina planer var att du skulle flytta upp hit snart, höhö ;) Kram!

2010-02-16 @ 18:10:12
Postat av: E

Åhh så du valde sommarjobbet där?! Härligt att saker och ting börjar falla på plats! Och med de intjänade pengarna kanske det kan bli en resa hit till alplandet också :)Fast snön får ta och smälta bort först, annars riskerar man att bli fast på en flygplats någonstans ;) KRAM!

2010-02-16 @ 21:01:34
Postat av: Amanda

En grymt snygg jacka var det! vi ska vara tvillingar till våren! ;)

2010-02-17 @ 18:41:48
Postat av: Isa

Javisst är bilden kanonfin =) Och det måste ha vart en mkt rutinerad fotograf som tog bilden? =D Tycker den e så läcker.. o vill gärna ha lite liv i profilbilderna, inte bara en full frontal hej här är jag mitt på bild.. typ? =)

2010-02-28 @ 21:31:10
URL: http://sladdisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0