Kanske att jag blir mer produktiv om jag skriver det här!

Jag blir galen på mig själv!!! Har en inlämningsuppgift som skulle ha varit inlämnad igår. Den måste skrivas och när den är skriven är det inget mer som ska göras. Då är jag KLAR! Inte ens det kan få mig att känna mer motivation. Jag har några sidor med text, men ingen röd tråd och inga källor bara allmänt dravell. Skriv nu!

Det var ett tag sedan julafton då jag skrev senast och det har hänt så galet mycket sedan dess. Efter inlämningsuppgiften och banankartongspackande kommer en uppdatering! Promise


The hardest thing you'll ever do
is love someone that you can't touch
and you know that love you

but you can't cry
you can't beg
you can't fight it 
it's just the way it goes
a life for a fool


Kommentarer
Postat av: E

...Och vid en annan dator inte så långt ifrån dig sitter någon som också har tappat disciplinen...=) Vi är ju för bedrövliga ;)Hoppas du har en bra lördagkväll bland banankartongerna! Och förresten, de där utlovade uppdateringarna hoppas jag är något du uppfyller så jag får reda på hur det nya livet på västkusten artar sig =) KRAM!

2010-01-16 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0