For reasons unknown

Fem kilometer i slingan är gjorda med en rejäl slutspurt och egenkomponerad styrka. Är helt slut men förhoppningsvis var det precis vad jag behövde. Har kännt mig vintertrött hela veckan och det är allt annat än vad man borde känna nu. Hoppas på nyvunnen energi imorgon.

På rundan mötte jag en liten vithårig tant i 70-års åldern som sprang med riktigt kraftfulla steg. Hade man fått välja skulle jag vilja jag bli precis sådan när jag blir gammal! :)

Två dagar kvar på jobbet med min "utbildare" sen är jag själv i fyra veckor. Bra eller dåligt? 

AW på fredag, det ser jag fram emot!

Hur mycket ska en människa behöva gå igenom? Precis när man tror att det har vänt och den har något att vara glad över som den verkligen är värd, händer något oförståligt och allt raseras igen. Misery loves company sägs det...


Kommentarer
Postat av: eva

vad? vad har hänt?

2010-07-09 @ 00:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0