At least you got something to fall back on...

Den senaste tiden har varit fylld med olika beslut. Beslut som har varit mer eller mindre stora, mer eller mindre avgörande, mer eller mindre viktiga. Oftast får jag ganska snabbt en känsla för vad jag vill göra, vad som känns rätt respektive fel. Det som däremot kan ta tid är att vänja sig vid tanken och agera utifrån beslutet, men det är ganska sällan som det i slutänden inte blir likadant som den första känslan. Oavsett så är det en så skön känsla när man väl har bestämt sig, besluet är taget.

Äntligen har jag tagit mig tid att ta tag i alla de framkallade foton som jag inte gjort något med. Har kommit till vårt besök hos Eva på GC i januari. Det ser så jäkla härligt ut. Det är lite mer än fyra månader sedan men känns som en halv evighets sen.

I fredags var det AW i Halmstad. Vi försökte trotsa det väldigt kalla majvädret med att sitta ute, men inte ens infravärmarna kunde motverka de kyliga vindarna. De flesta av oss satt ändå ute i nästan tre timmar, vilket är riktigt bra jobbat. Det var en mycket trevlig kväll och som vanligt slutade den inte med något tidigt tåg hem som den ursprungliga tanken var. Fast det är ju ett gott tecken på att det var en lyckad kväll.

Åter till fotoalbumet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0